En ole vähään aikaan kirjoittanut. Muistaakseni viime yönä päivitin vähän tuota hyvien asioiden listaa. Elämässäni ei ole tapahtunut mitään uutta tällä välin. Olen edelleen vittuuntunut ja kyllästynyt kaikkeen. Ryyppään edelleen, tosin harvemmin (?) ja pienempiä määriä kerralla (?). Olen aloittanut lenkkeilyn ystäväni kanssa. Yksin ei tulisi varmaan lähdettyä kävelylle eikä ainakaan tehtyä kovin pitkiä lenkkejä. En voi olla huomaamatta että kuntoni on alkanut vähän kohentua. Se on ainakin hyvä juttu. Muutakin edistystä on tapahtunut. Olen tavallaan palannut juurilleni tietyissä asioissa ja saanut takaisin jotakin joka on kauan ollut kateissa. Nautin elämästäni ja olostani vähän enemmän. Vaikka ryyppäänkin... On vaikea yrittää lopettaa kun ei edes halua. Karu totuus on, että kalja on hyvää ja kännissä on hyvä olla. Kunpa vain rahat riittäisivät... Minulla on tuhat ja yksi syytä juoda. Joko yritän lääkitä masennustani ja vitutustani juomalla tai sitten otan kaljaa sen takia, että on tylsää eikä ole järkevää tekemistä. Kun minusta tuntuu, että on jotain juhlistettavaa, vedän kännit. Jos on aihetta suruun, vedän kännit. Tapahtui mitä hyvänsä, niin aina päädyn vetämään kännit. Mieletöntä! Tämä on jo melkein huvittavaa...

Viime aikoina olen tullut paljon miettineeksi ihmissuhteitani. En varmasti ole ensimmäinen, joka on joutunut huomaamaan, ketkä ovat todellisia ystäviä ja ketkä taas susia lampaiden vaatteissa. Voisin sanoa, että parhaista ystävistä tulee verisimmät vihamiehet. Ja niitä näyttää taas kertyneen. En väitä että itse olisin pyhimys, mutta pyrin olemaan ystävilleni lojaali ja samaa odotan heiltä. Jos puukottavat selkään, niin minä puukotan takaisin. Voin suoraan myöntää, että olen melko kostonhimoinen ja anteeksiantamaton ihminen. En käännä toista poskea vaan isken takaisin. Lainaanpa tähän Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjaa: "Minulle ei vittuilla." 

P.S. Kiitos lukijoilleni, yritän kirjoitella useimmin. Suosittelen muuten lämpimästi, että menisitte käymään lähimmässä Lidlissä ja ostaisitte Burgen Pils -olutta. Se on hyvää ja halpaa. Näkemiin.