Taas kerran aloitan kertomalla, että minulla on kaamea kapula. Join taas ne legendaariset kymmenen kaljaa ja sitten lähdin Sedun Onnelaan katsomaan, jos löytyisi mielenkiintoisia persoonallisuuksia, mutta ei löytynyt. Tulin ostaneeksi jonkun vip-kortin joten pakko kai käydä siellä tylsien ihmisten keskellä pyörimässä jatkossakin. Olen yrittänyt oksentaa tänään. Eikö olekin mielenkiintoista? Mitään ei ole vielä tullut ylös, mutta... No joo, maha on vähän sekaisin. Oli ahdistava kokemus hinata perseeni ylös sängystä tähän tietokoneen ääreen, pöytä on täynnä tyhjiä pulloja. Kuvottavaa. En jaksa edes siivota. Jostain syystä sain päähäni kirjoittaa nämä rivit vaan siksi, että voisin lisätä näppärän kuvan jonka löysin netistä. Nauroin niin että oli perse revetä kun näin tämän kuvan:

194196.jpg

Ei mulla muuta tällä kertaa. Kiitos muuten Onnelan narikan tytöille, kun annoitte takkini vaikka olin kadottanut narikkalappuni :) Ja hyvä kun annoitte sen, muuten olisin saanut raivokohtauksen, olin sen verran kännissä ja pahalla tuulella että olisin voinut muuten pistää koko narikan pillun päreiksi. Onneksi näin ei päässyt käymään :)