Kävimme tänään isän haudalla, hänellä olisi ollut nimipäivä. Ilmeisesti minua vaivaa syysväsymys, vaikka muuten syksyihminen olenkin. Koko ajan tekisi mieli nukkua. Päiväni kuluvat aika tylsissä merkeissä. Eilen kävin baarissa tapaamassa kahta IRC-tuttavaani. Olen lopettanut irkkaamisen, ainakin siihen asti että löydän jonkun hyvän kanavan. Runescapea tulee pelattua, niin ajattelin kokeilla #rsl -kanavaa kun olen heidän foorumilleenkin rekisteröitynyt. Liityn kai memberiksi, kuten olen pitkään haaveillut. Kaikki ilmaiset questit on tehty jo ajat sitten ja haluan uusia haasteita sekä skillejä. Alkaa tympimään pelkkä Varrockin ja Faladorin välillä juokseminen, haluan laajemman pelimaailman ja uusia örkkejä tapettaviksi :) Ensin kyllä nostan smithing levelin kuuteenkymmeneen ja runecraftingin neljäänkymmeneenneljään. No, se pelaamisesta...

Rahat on taas lopussa. Toivottavasti joku suostuisi lainaamaan kympin, että voisin hakea Olvin mäyräkoiran Siwasta. Ei tätä tahdo aina selvinpäin kestää. Totta kai tiedän jo kokemuksesta, ettei kalja ole masennuslääke, mutta vitutukseen se auttaa ja sehän on jo paljon. Aina en edes tiedä mikä minua vituttaa. Ottaa vaan kaikki päähän. Ehkä en ole vielä päässyt teini-iästä yli ;) No, toivotaan etten koskaan pääsekään. En suostu ikinä "kasvamaan aikuiseksi". Aikuiset ovat tylsiä, enkä tahdo tulla tylsäksi. Vastuuta voisin toki ottaa enemmän ja huolehtia paremmin asioistani, mutta kun ei kiinnosta niin ei. Minulla on oma elämäntapani ja tyylini tehdä asiat. Tässä on vielä aikaa miettiä, keneltä pummaisin sen kympin. Yhden vitutuksen aiheen tiedän. Olen riidellyt ystäväni kanssa taas ja mietin, kannattaisiko laittaa koko ystävyyssuhde poikki kun ei siitä tahdo mitään tulevan. Minulla on monta hyvää ystävää, joiden kanssa tulen toimeen ja jotka aidosti välittävät minusta. He myöskin osoittavat sen teoillaan eikä pelkillä sanoilla. He eivät jatkuvasti hauku ja arvostele minua. Heidän seurassaan tunnen oloni mukavaksi. No, se tästäkin aiheesta. Tahdon vaan sanoa, että pitäkää kiinni hyvistä ystävyyssuhteista. Maailmaan mahtuu niin monenlaisia ihmisiä. Taidan tästä siirtyä pelaamaan Runea ja miettiä sitä rahan lainaamista. Sitten voin juoda olutta ja kuunnella The Clashin levyä, jonka isoveljeni toi minulle Lontoosta =) Jos tällä kertaa en alkaisi kännissä katselemaan vanhoja valokuvia ja itkemään isän perään. Jos vain yrittäisin rentoutua ja yksinkertaisesti unohtaa kaikki sellaiset asiat, jotka mielipahaa ja vitutusta aiheuttavat. Siinä onkin haastetta. Näkemiin rakkaat lukijani!