Kuka hyvänsä tuon on tokaissutkin, niin *hatunnosto* hauskasta toteamuksesta. Jaaha... Eilen oli henkisesti melko monivivahteinen päivä. Olin vittuuntunut (Taas! Eikö se koskaan lopu?), mutta samalla jotenkin maaninen. Oli vähän sellainen Duracell-pupumainen olotila, mutta siitä huolimatta en saanut mitään järkevää aikaan. Mutta sehän ei ole mitään uutta. Olen ollut edelleen väsynyt. Nukuin viime yön kohtuullisen hyvin, enkä nähnyt kovin pahoja unia. Mitä nyt niitä tavallisia ahdistavia takaa-ajopainajaisia. Laitoin kahvin tippumaan ja Slipknotin soimaan. On todella ihmeellistä, että olen kunnossa näin lauantaina. Eilen teki mieli juoda, mutta jotenkin sain itseni hillittyä. Istuin täällä kämpillä koko illan naama norsunvitulla ja pohdin, miten hauskaa ystävilläni mahtaa olla. Sellaista...

Jos jotakuta kiinnostaa, niin minulle on ilmestynyt uusia pakkoliikkeitä. Oikeaa pakaralihastani nykii jatkuvasti. Hah! En voi sille mitään. On se kuitenkin vähemmän noloa kuin pään pakkoliikkeet, joita tällä hetkellä on tuskin lainkaan (vai onko joku huomannut?). Stressiä... Tänään on sitten aprillipäivä. Onneksi tiesin sen etukäteen eikä kukaan ole päässyt minua vielä kusettamaan. Itse en ole vaivautunut edes miettimään sopivia kepposia. Minulla on aprillipäivä 24/7: "Tänään en juo", "tänään pysyn kotona". Huh... Syökää silliä ja juokaa jätevesilaitoksen kuravettä päälle! Tänään juon... Tänään en aio istua täällä mätänemässä. Nyt on kahvin ja tupakan aika. Jääkää hyvästi ensi kertaan.